Boliglisten.dk

Ofte stillede spørgsmål og svar
Følgende spørgsmål går igen:

    Login og abonnement

  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
    Du kan opsige dit abonnement her. Efter du har opsagt dit abonnement, har du stadig adgang til Boliglisten.dk i resten af den periode, du har betalt for, men dit abonnement vil ikke blive forlænget ved udløbet af denne periode. Du vil derfor ikke modtage yderligere regninger efter, du har opsagt dit abonnement.
  • Hvordan ved jeg om mit abonnement er opsagt eller ej?
    Når du er logget ind, kan du, i øverste højre hjørne, se om dit abonnement er opsagt eller ej. Du kan også opsige dit abonnement her. Hvis dit abonnement allerede er opsagt, vil du få en meddelelse om det.
  • Hvorfor modtager jeg en ekstra regning fra mit teleselskab?
    Hvis du har et fastpris-abonnement på eksempelvis 199 kr./måned for fri SMS og 5 timers tale, inkluderer det ikke overtakserede SMS'er, hvilket kan gøre, at du får en særskilt regning fra dit teleselskab for de penge til abonnement på Boliglisten.dk, som dit teleselskab har "lagt ud" for dig.
  • Hvordan får jeg tilsendt en kode?
    Find den lejebolig du gerne vil have flere oplysninger om. Under denne lejebolig kan du bestille en kode der giver dig direkte adgang til alle lejeboliger.
  • Hvornår modtager jeg min kode via SMS?
    Oftest tager det kun nogle sekunder, før du modtager din kode via SMS. Nogle gange kan der dog gå op til 24 timer.
  • Jeg har modtaget en SMS med en pinkode, men har aldrig bestilt et abonnement hos Boliglisten.dk
    Nogle gange sker det, at en kunde indtaster et forkert telefonnummer. Du kan blot ignorere og slette den tilsendte SMS med pinkoden, da bestillingen først bliver bekræftet og gennemført den første gang der logges ind med den tilsendte pinkode.
  • Hvornår starter mit abonnement?
    Dit abonnement aktiveres først når du har logget dig ind med den tilsendte kode.
  • Forlænges mit abonnement automatisk?
    Ja. Abonnementet løber til du opsiger det. Ønsker du at få adgang til boligannoncerne igen, efter dit abonnements udløb, skal du bestille et nyt abonnement.
  • Jeg har mistet min PIN-kode. Kan I sende den til mig igen?
    Naturligvis. Du kan få genudsendt din PIN-kode her.
  • Min betaling er blevet afvist
    Læs følgende punkter.
  • Jeg har spærret for overtakserede SMS'er på min mobiltelefon
    Du kan ophæve din spærring for overtakserede SMS'er enten ved at logge ind på din selvbetjening hos dit teleselskab eller ringe til dit teleselskabs kundeserviceafdeling og bede dem ophæve din spærring for overtakserede SMS'er.
  • Kan jeg sende en email til jer?
    kontaktsiden finder du en kontaktformular, som du kan bruge til at sende en meil direkte til kundeservice.
  • Kan jeg ringe til jer?
    Har du spørgsmål vedr. en bestemt lejebolig, skal du tage kontakt direkte til udlejeren der kan besvare dine spørgsmål og fremvise lejeboligen. Hvis du har spørgsmål vedr. din bestilling eller andre spørgsmål omkring Boliglisten.dk, kan du ringe på tlf. 42 48 58 58 (Åben hverdage mellem 13-17). Læg evt. dit navn og nummer, så ringer vi tilbage så hurtigt som muligt. Du er også meget velkommen til at sende en email til os via kontaktformularen længere nede på denne side. Emails besvares så hurtigt som muligt - også uden for telefontid.
  • Hvornår bliver der trukket betaling?
    Du betaler først for abonnementet, når du har logget dig ind med den tilsendte kode.
  • Hvor lang tid går der, før min betaling kan ses hos mit teleselskab?
    Det varierer fra teleselskab til teleselskab. Hos nogle kan du se det samme dag, hos andre går der længere tid.
  • Hvorfor kan jeg ikke logge ind med mit telefonnummer og min PIN-kode?
    Dette skyldes sandsynligvis, at din browser er indstillet til ikke at acceptere cookies. Du kan ordne dette ved at sætte browseren til igen at acceptere cookies eller alternativt benytte dig af en anden browser, som f.eks. Firefox, Opera, Safari eller Google Chrome. Vi opfordrer dig også til at prøve at logge ind fra en anden computer, for at se, om det er opsætningen på den computer du sidder ved der kan være roden til login-problemerne.
  • Annoncer med ledige lejeboliger

  • Skal jeg kontakte Boliglisten.dk for at få mere at vide om en lejebolig, jeg har fundet?
    Nej. Boliglisten.dk har intet med selve udlejningen at gøre. Du skal istedet tage kontakt til udlejeren via de kontaktoplysninger, du finder i hver annonce.
  • Hvorfor er der ingen annonce/hvorfor får jeg vist en hvid/blank side?
    Oftest vil dette være fordi annoncen er igang med at blive indlæst. Det kan i nogle tilfælde tage op til et minut før annoncen er blevet indlæst.
  • Hvorfor får jeg fejlmeddelelsen "Handlingen kunne ikke udføres, da standardklienten til post ikke er installeret korrekt", når jeg prøver at kontakte en udlejer?
    Du mangler at installere et emailprogram, såsom Outlook eller Outlook Express, på din computer. Hvis du vil sende en mail til udlejer, uden at installere et emailprogram på din computer, kan du højreklikke på adressen og vælge "Kopier" og derefter indsætte adressen i din webmail (Husk at fjerne "mailto:"-delen af linket til emailadressen inden du sender din mail).
  • Hvad betyder "Efterset"?
    Efterset er det tidspunkt, hvor en given boligannonce sidst er tjekket af Boliglisten.dk og er aktiv på den eksterne boligside.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt kundeservice her.

Fandt du ikke et svar på dit spørgsmål eller har du yderligere brug for hjælp? Kontakt kundeservice.

Boliglisten.dk - © 2009-2018 BitnoCom - Kontakt kundeservice - Opsig abonnement